Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008

Μοναξιά μου όλα!




Κυρία Σάσα...


(Λυγμοί)

Γκαλέ κυρία Σάσα...

Όταν πίνει μια γυναίκα -χικ- κι όταν παραφέρεται, μην τηνε παρεξηγάτε -χικ-. πώς πονά δεν ξέρετεεεε...

Α πα πα, φάλτζο το κυρία Σάσα!

Άι συχτίρ.


Κυρία Σάσα, we are on air.

Την Αρμενία σου μέσα. Η ώρα είναι 2 μετά τα μεσάνυχτα. -χικ- Για άλλη μια φορά είστε συντονισμένοι στον Radio L και ακούτε το after πρόγραμμα του σταθμού μας, την εκπομπή "Τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια". Στη ρύθμιση -χικ- του ήχου ο ανεπανάληπτος Αρσέν Αμπραμιάν. Στο μικρόφωνο (λυγμοί) Σάσα Καραχυσαρίδου...

Κυρία Σάσα πκει λίγκο καφέ μπας και συνέρτει.

Δεν έχω τίποτα. Παράτα με! -σνιφ-

Τι ντεν έκει τίποτα καλέ; Πέντε μπουγκάλια Τζώνης Γουώκερ έκει αντειάσει!


Κι εσένα τι σε κόφτει ρε; -ΧΙΚ- Στα κλέψαμε;



Αρσέν κέστηκε, ντεν παει ψοβήσεις γκιόλας;


Να σου χέσω τίποτα, μαλάκα...


Κάτσε πάει Αρσέν σου βτιάξει κανα γκαϊφέ, γκιατί εσύ μας γκαμήσει εκπομπή απόψε έτσι και ντε κσεμετύσει...


Να πω κανα -χικ- χοντρό θα με πουν και ρατσίστρια! (Λυγμοί) Γιατί ρε Θανάση; Γιατί ρε αγόρι μου; Γιατί ΚΙ ΕΣΥ χυλόπιτα την καταδίκη μου μέσα;;; Γιατί;


Είπε κι εγκώ... Πάλι γκόμενο σ' έφτυσζε και μπήρες το τρίτο το μαγκρύτερο, μαντάμ Σάσα;


Δε μου τι γλιτώνει, θα τον γδάρω ζωντανό απόψε. -χικ- Άντε βάλε μπρος το playlist αι κοφ' τα σχόλια.


Ντε σε συμφέρει το συζήτηση μαντάμ Σάσα, ε;


Σε αγνοώ, ζωντόβολο. -χικ- Στα ηχεία σας, Ρίτα Σακελαρίου, "Ιστορία μου, Αμαρτία μου"...



(ΛΥΓΜΟΙ)






***






(Ήχος ρουφήγματος) Μπλιαχ. Πώς τον έκανες έτσι τον καφέ ρε;


Κυρία, Αρσέν γκια γκαϊφέ του ντε σηκώνει κουβέντα! Αρσέν αν του προσμπάλλουν γκαϊφέ του σκοτώνει και μάνα του!


ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΤ.


Γκαλά, το βουλώνω.


Ωωωωχ μάνα μου... Σαν να μ' έχουνε δείρει τα ΜΑΤ είμαι γαμώτη μου... Κι έχω και την άλλη την πίκρα (λυγμοί). Αρσέν, τράβα φέρε μου τα χάπια μου. Ναι, αυτά στο άσπρο κουτί. Και ρίξε γρήγορα το επόμενο τράγουδο γιατί θα έχουμε δράματα...

Στα ηχεία σας, "Χτύπα κι άλλο", του Θάνου Πετρέλη...


(ΛΥΓΜΟΙ)





***




Και πάλι μαζί...


Αρσεεεεέν.. Λάθος χάπια μου έφερες. Αυτά είναι του κυρ-Χρήστου τα διουρητικά. Εγώ τα ηρεμηστικά σου ζήτησα... Ουφ.


Αααπ. Μισό γιατί έχουμε γραμμή.


Γεια σας.



Γεια...


Τίνος είναι αυτή η γνωστή φωνή που ακούω;


Η Θάλεια είμαι μωρή! Από την πολλή μαστούρα ούτε φωνές δεν αναγνωρίζεις πια;;; (Θάλεια: φίλη της Σάσας, ηθοποιός)

Καλέ! Η Θάλεια!

Ναι μωρή, εγώ είμαι, το 'παμε!

Έλα μωρή, τι γίνεται;

Τι γίνεται;;; Αμ δε γίνεται! Αρχίδια γίνεται! Γι' αυτό σε πήρα!

Πληζ, λίγο τις εκφράσεις σου πρόσεχε γιατί προχτές μου ρίξανε πρόστιμο..

Ντάξει μωρέ, ένα μπινελικάκι είπα, δεν έβρισα κανενός τη μάνα...

Κι εγώ το ίδιο έλεγα χτες όταν πλήρωνα το πρόστιμο.

Άντρας σου το έριξε;

Ναι... Μάντεψε ποιος...

Ε καλά, ο Ψαραντώνης βέβαια.

Γάτα είσαι, φιλενάδα. Μέχρι στιγμής μετράω τα εξώδικα που μου έχει στείλει. Βρισκόμαστε αισίως στα 27 και δεν έχω κλείσει ακόμα βδομάδα στα ερτζιανά.

Τι μαλάκας, Θεέ μου...

Χέστονα μωρό μου τον ηλίθιο. Πες μου τι σε τυραννάει, τζιέρι μου.

Άστα Σασούκα μου... Άμα αρχίσω θα με πάρουν κι εμένα τα κλάματα... (Λυγμοί)

Γκαμώ το στανιό σας εντώ μέσα, μου έκετε κάνει στούντιο πράσινο από υγκρασία!

Σκάσε ρε...

Όκι κυρία Σάσα, Αρσέν κσύπνησε! Αρσέν όκι το εκμεταλλέβονται άλλο επιντή είναι οικονομικό μετανάστη!

Ε δεν είμαστε καθόλου καλά!

Είδες ρε; Είδες που μου σήκωσε κεφάλι η μισοριξιά;

Ναι ναι ναι! Αρσέν όκι ανέκεται άλλο ντύο καμμένες κλαίνε μιχ-μιχ-μιχ όλη ώρα...

Ρε Σασούκα...

Ναι μωρό μου...

Τι γλώσσα μιλάει αυτός;

Αγνώστου προελέυσεως, αλλά πιθανολογείται ότι έχει της ρίζες της στη σανσκριτική. Γιατί ρωτάς;

Τίποτα μωρέ, απλά προσπαθώ να καταλάβω αυτό το "μιχ-μιχ-μιχ" που πέταξε...

Καλά, χέστο Θάλεια μου, εδώ εγώ που έχω κάνει κι εξάσκηση και δεν καταλαβαίνω πάντα τι μου λέει. Τέλος πάντων, ας μπούμε στο ψητό... Τι έλεγες;

Έχω να κάνω σεξ εδώ και δέκα ολόκληρους μήνες.

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ!

ΚΑΙ ΣΕ ΝΙΩΘΩ ΣΑΣΑ ΜΟΥ!!!

(Λυγμοί και των δύο)

Ας μην πάρουμε τ' αυτιά των ακροατών αδερφή ψυχή μου. Go on.

Τα είχα μ' έναν παίδαρο.
(Παύση)
Κάναμε αχαλίνωτο σεξ κάθε μέρα.

Μωρή Θάλεια! Μωρή Θάλεια! Γιατί το κάνεις αυτό τώρα; Στην Άμωμη Παρθένο λες τέτοια πράγματα;;

Αφού έτσι έγινε Σασούκα, τι να κάνω;

ΟΚ, συνέχισε...

Ήταν ο βασιλιάς των σεντονιών.
(Παύση)
Ο Γκουζγκούνης να μην πιάνει χαρτωσιά μπροστά στις επιδόσεις του. Τι να σου λέω παιδί μου... Αυτό άμα δεν το ζήσεις...


Μη μωρή, μη με κολάζεις βραδιάτικα! Κάτι τέτοια ακούω και μετά γιατί έχουνε ελλείψεις τα sex shops στην Ομόνοια!

Συνεχίζω ακάθεκτη. Που λες, ένα βράδυ...

Ναι...

Πού να σηκωθεί ο Μπάμπης να με χαιρετήσει...

Αυτός ποιος είναι τώρα;;

Πώς να στο πω μωρή, θα σου ξαναβάλουν πρόστιμο...

Πες ρε.

Του παίδαρου δεν του έκανε κούκου.

Ααααα.

Μια, δυο, τρεις, δέκα, απηύδησα κι εγώ και του ζήτησα να χωρίσουμε. Τι να κάνω πια, μέχρι και στον πολυέλαιο επιχείρησα να το κάνουμε, σαν τις τσίτες κρεμιόμασταν! Αλλά ο κύριος ΤΙΠΟΤΑ! Ποιος, αυτός που ξεπερνούσε την καλύτερη πορνοταινία!

Πω ρε Θάλεια συμφορά που σου έτυχε... Και μετά, και μετά;

Ε και μετά Σάσα, όσο κι αν προσπάθησα να βρω τον επόμενο μεγάλο εραστή του κρεβατιού μου, δεν τα κατάφερα. Ήταν αναντικατάστατος.
(Παύση)
Τι σε τσατ μπήκα, τι από αγγελίες παράγγειλα, τι καμάκια έκανα σαν τη λυσσάρα μες στο δρόμο, ΤΙΠΟΤΑ! Ακούς; Απολύτως τίποτα!
(Παύση)
Νιώθω ένα κενό. Νομίζω ότι δε θα ξαναέχω ποτέ πια οκταπλό οργασμό στη ζωή μου.

Πας καλά μωρή;;; Με έναν
δεν είσαι ευχαριστημένη; Εμείς που δεν έχουμε γνωρίσει ούτε τον έναν τι να κάνουμε;;; Να πάμε να μας πατήσει το τρένο;;;


Που λες καλή μου φιλενάδα, πήρα τηλέφωνο για να σε στηρίξω και να σε βοηθήσω να καταλάβεις ότι υπάρχουν και χειρότερα σεξουαλικά προβλήματα από το δικό σου. Γιατί όπως και να 'χει, αλλιώς είναι να είσαι η βασίλισσα του αχαλίνωτου σεξ, που σου πετάει τα μάτια έξω ο βασιλιάς κάθε βράδυ, κι από κει να κατεβαίνεις στα Τάρταρα, κι άλλο είναι να 'σαι μια ζωή στα Τάρταρα.


Πρώτον, μην αναφέρεις βασιλιάδες και τέτοια, γιατί έχω ιδεολογικό πρόβλημα και το ξέρεις.


Σόρι, ξεχάστηκα.


Δεύτερον με προσβάλλεις. Είχα κι εγώ τα τυχερά μου.


Όπως;


Ο Θεόφιλος από το εργαστήριο ζωγραφικής, ο Άντζελο ο γκοθάς, ο Σάκης ο κλάμπερ, ο Γιάγκος απ' το φαναρτζίδικο... Αλλά τι τα θες ρε φίλε; Πλατωνικοί έρωτες όλοι τους. Που τα δικά σου μεγαλεία.


Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις. Αυτός ο Θανάσης που έλεγες πρωτύτερα ποιος είναι;


Μπάτσος.


Με μπάτσο μωρή;;; Πας καλά;


Όχι, αλλά ήτανε πολύ μανούλι πανάθεμά τον. Έχω άφεση.


Και πού τον ψώνισες;


Χτες καλέ, με το πρόστιμο.


Για πε, για πε!


Που λες, πρέπει να πάω στο τμήμα για την καταγγελία, και για να τη σπάσω στα όργανα, έχω φορέσει ότι πιο πεθαμενατζίδικο-αναρχοτέτοιο έχω, κι έχω γίνει σαν τη Σούζι Σιου.


Πες μου ότι έβαλες και το κολάρο του σκύλου να τσιρίξω!


Όχι, το φόραγε ο Άρης (ο σκύλος της Σάσας) και δεν προλάβαινα να το πλύνω.


Σάσα, μήπως πρέπει να το επισπεύσεις λιγάκι το ζήτημα; Σου 'χει κάνει ζημιά!


Το ξέρω. Τι έλεγα; Α ναι. Σκάω λοιπόν μύτη στο τμήμα σαν τη Νύφη του Φρανκενστάιν σε διαδήλωση της ΚΝΕ, κι εκεί πέφτω μούρη μούρη με τον Θανάση... Και τι μου λέει;


Και τι σου λέει;


Με ρωτάει πώς βγήκα απ' το κρατιτήριο, και να ξαναπάω λέει μέσα παρέα με τις άλλες τραβεστί!


...

Και στο 'χω πει ρε Σάσα, πρόσεχε πώς βάφεσαι!!!


Αφού λύσαμε την παρεξήγηση, πιάσαμε την κουβέντα και προσπάθησα να του την πέσω αλλά αγρόν ηγόραζε το μουσχάρι.


Τέλος πάντων, σε κλείνω, γιατί άμα κάτσω λίγο ακόμα μαζί σου θα πάθω μανιοκατάθλιψη. Πάω να βάλω το δονητή στο max γιατί τσαντίστηκα πάρα πολύ μ' όλα αυτά. Μπαταρίες να δω αν έχω, γιατί προμηνύεται μεγάλη νύχτα...


Καλή διασκέδαση. Πάμε για κανα καφεδάκι αύριο;


Και δεν πάμε;


Το τηλέφωνό μου το έχεις. Τραγουδάκι να βάλω;


Σου αφιερώνω εξαιρετικά το "Τι κάνω μόνη μου". Καληνύχτα.


Καληνύχτα και σ' εσένα. Αρσέν, πάρε την κασέτα με το νούμερο 12, βαλ' την απ' τη δεύτερη πλευρά και πάτα το play.


Πλέει, πλέει, τι πλέει;


Το βαπόρι. Πάτα το play ρε!

...

Όχι το pause, ηλίθιε.


Μα και τα ντύο από "π" αρκίζουνε κυρία Σάσα!!!


Θεέ μου, δώσε μου υπομονή πριν του φέρω το μικρόφωνο στο κεφάλι...

2 σχόλια:

  1. Fuck fuck και ξανά fuck. Καλά αυτή η εκπομπή έαν υπήρχε στ αλήθεια θα ήταν η αγαπημένη μου. Βγαλμένη κυριολεκτικά από το 80 με πινελιές του σήμερα . Επίσης σατιρίζει πολύ εύστοχα τα τεκατινόμενα της Ελληνικνής κοινωνωίας . Κλείνοντας , ένα θα πω.

    ΑΡΣΕΝ ΣΕ ΠΑΜΕ , ΤΗ ΣΑΣΑ ΔΕ ΓΑΜΑΜΕ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. sasa dwse mas to thl na se paroyme bre na parei fwtia to stoydio

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κράξτε μας!