Σάββατο 21 Μαρτίου 2009




Και μετά από αυτό το υπέροχο άσμα που υποτίθεται ότι θα έβαζε ο Αρσέν αλλά στη θέση του για άλλη μία φορά έβαλε υποκουλτούρα της εσχάτης υποστάθμης έτσι απλά για να μου τη σπάσει και να ασπρίσουν τα μαλλιά μου πριν την ώρα τους, περνάμε στο τηλεφώνημά μας...
Πάλι γκρινιάζει το μαντάμ Σάσα; Πάλι μου σπάει τ' αρκίντια;
Ναι ρε χλεμπόνη, γιατί δε γουστάρω να μου βάζεις Καλομοίρα όταν σου ζητάω Μπιθικώτση!
Καλά, ντε τα σου βάζει Αρσέν Καλομοίρα πάνω σε Μπιτικόσι. Τα σου βάζει το Κέλε Κέλε πάνω σε Άλις Κούπερ!
Τόλμα ρε να μου κάνεις τέτοια μαλακία όταν σου ζητάω Άλις, να γίνει εδώ μέσα Ρουάντα το 1994.

Α μπα; Γκιατί; Ντεν έκει Αρσέν ντικαίωμα βάλει κάτι πιο απ;
Τι να βάλει;

Απ!

Α... Θες και up... Μη χέσω.

Εμ ΄μαντάμ Σάσα, αφου σικατήκαμε ακούμε όλο ατό το μαλακία το Bed Of Nails και το άλλο το μαλάκα που βάζεις συνέκεια, ατό το Έρικ Κλάφτον... Γκιατί βάζεις συνέκεια Έρικ Κλάφτον, ε;

Κλάφ' τα Χαράλαμπε μη σου πω!
Κυρία Σάσα, μην κάνει υπεκφυγκές!

Κοίτα ρε που μου έμαθε και τις υπεκφυγές ο αυτοκτονημένος. Γιατί έτσι γουστάρω ρε! Και πρόσεχε τα λόγια σου για τον Άλις και τον Κλάπτον για θα γίνουμε κώλος!

Κώλος; Σαν το ντικό σου το κώλος; Ντύσκολο να πετύκουμε τέτοιο μέγκετος...

Λέγε τέτοια μαλάκα! Λέγε τέτοια! Άντε πάνε πέρασέ μου τη γραμμή που περιμένει ο άνθρωπος...

Να σου την περάσει μπας και σου περάσει εσένα το κρίση...

Να! (Φάσκελο)

Γεια σας!

Γεια χαρά νταν...
Αρσέν μη μου κάνεις χειρονομίες, σε βλέπω.

Έχω την τιμή να ομιλώ με το πιο καυτό θηλυκό των FM;

Όχι, με τη Σάσα την Καραχυσαρίδου μιλάτε.

Εσένα λέω ρε μωρό.

Εμένα;;;

Εσένα κουκλάρα μου, εσένα γκομενάρα μου ατελείωτη...

Ρε κωλόπαιδα, πλάκα κάνετε;

Καθόλου πλάκα μανάρι μου... Ξέρεις τι λιώσιμο έχω ρίξει εγώ για σένα κάθε βράδυ κοριτσάρα μου;

Α στο διάολο!

Ρε ναι λέμε...
Ακούς Αρσενάκο; Ακούς; Τ' ακούω να λες!

Αμ ακούει γκια τη μαγκούφα το τύχη μου...

Ψψψτ, κύριος...

Ναι μωρό μου...
Θα μου χαρίσεις τ' ονοματάκι σου;

Βρασίδας...

Βρασίιιιδας... Πω πω αντρίλα...

Ναι, ου. Στάζει το ηκείο τεστοστερόνη.

Σκασμός. Βρασίιιιδα... Θα μου πεις και την ηλικία σου;

Τι σημασία έχει η ηλικία μπροστά στην κ... μου για σένα;

Φάε τα λυσσακά σου Αρμένη!
Τα τρώω... Τι να κάνει...

Και δε μου λες, Βρασίδα... Πώς είσαι;

Ψηλός ξανθός με γαλανά μάτια.

Σε ξαναρωτάω. Πώς είσαι.

Καλά, καλά. Μελαχρινός.

Αχάα. Ύψος.

1,71.

Ωχ. Αγαπημένος καλλιτέχνης.

Τσαλίκης.

Ωχ ωχ ωχ. Αγαπημένη ταινία.

Μια με την Αντζελίνα Τζολί...
Νιώθω ένα σφίξιμο στο στομάχι.

Καλά να πάτεις...

Σκάσε Αρσέν! Εδώ παίζεται το μέλλον μου!
Σκάει.
Δε μου λες Βρασίιιδα... Τι δουλειά κάνεις;

Σουβλατζής.

Ωιμέεε!

Τι κλαίει καλέ; Τα έκει τζάμπα σουβλάκια!

Σωστό κι αυτό. Δε μου λες Βρασίδα, στο άλλο θέμα πώς τα πας;

Σκίζω.

Μμμμ. Μ' αρέσει η απάντηση. Μέγεθος.

45.

Το μέγεθος του τέτοιου σου σε ρώτησα, όχι τι νούμερο παπούτσι φοράς.

45 λέμε, κι όσο μου μιλάς αυξάνεται!

Έχει κι ένα πολύ δυνατό σημείο!

Σιγκά. Εγκώ την έκει μεγκαλύτερη.

Κοίτα ρε που είχαμε τον έξτρα λαρτζ δίπλα μας και δεν το ξέραμε. Άντε σκάσε ρε. Βρασίδα, τίποτα περίεργα γούστα έχεις;

Στρώμα νερού, καθρέφτες στο ταβάνι,

Αυτά είναι ρε! Άρχοντας ο Βρασίδας! Όχι σαν κάτι κάτι φτωχομπινέδες Αρμένηδες ηχολήπτες...

Εγκώ; Εγκώ φτωχομπινέ; Εγκώ το άρκοντα, που Αρμενία όλοι με φωνάζανε "το λεφτάς" που είχα στα κοπέλες ξυλόσομπα και τζακέτα μάλλινη; Αρσέν μαντάμ Σάσα κουβαρντά μεγκάλο ήτανε Αρμενία. Αλλά με 3 και 60 που του ντίνεις εσύ πού να κάνει κουβαρνταλίκια.

Τι λες ρε; Εγώ από το υστέρημά μου σου δίνω!

Είμαι κι εγώ στη γραμμή ρε.

Σόρι Βρασίδα μου. Δε μου λες, τι φοράς τώρα;

Ένα σώβρακο Κάλβιν Κλάιν.

Κάλβιν Κλάιν; Κλάιν μάιν κύριο Βρασίντα! Μη! Όκι το μπότα! Όκι όκι όκι! ΑΑΑΑ! (γδούπος)

Κάνε μας τη χάρη. Ξέρεις πόσο τις πήρα από το Top Man;

Κύριο Βρασίντα, το άλλη φορά με πέταξε στο κεφάλι τασάκι από μπακαρά κρύσταλλο! ΝΑ ένα καρούμπαλο μετά το Αρσέν!

Εμ βέβαια. Δεν είμαστε ότι κι ότι εμείς. Θέρμανση μπορεί να μην έχουμε αλλά το baccarat το τασάκι το έχουμε. Δε ρίχνουμε όπου να 'ναι τις στάχτες.

Εσύ τι φοράς τώρα μωρό;

Λοιπόν, έχουμε και λέμε: Μάυρο κοτλέ παντελόνι με τιράντες για να μη μου πέφτει και σηκώνω τα βρακιά μου σαν τον Ηλλλιόπουλο, πουκάμισο μαύρο μάλλινο, από πάνω μαύρο πουλόβερ επίσης μάλλινο, μαύρες κάλτσες μάλλινες μέχρι το γόνατο, χοντρό καλσόν μαύρο επίσης, τις μπότες που προαναφέρθηκαν, κι από πάνω πέτσινο μπουφάν με καρφιά από το Μοναστηράκιμ και γαμώ τα κομμάτια, επίσης μαύρο. Όπως βλέπεις -ή μάλλον ακούς- είμαι μια χρωματική πανδαισία.

Εσώρουχα;

Ισοθερμικά.

Αμάν αμάν τι μου κάνετε βραδιάτικα! Ο Αρσέν τι φοράει;

Μισό. Ναι. Φοράει ένα τριμμένο παντελόνι φόρμας χρώματος γκρι, μπουφάν σε ένα περίεργο πετρόλ χρώμα -όχι πετρόλ, βρομιλί πες το καλύτερα- κάτι παμπάλαια αθλητικά, κάλτσες παπαγαλί άπλυτες γιατί έχει ζέξει το στούντιο κι ένα μαύρο σκουφί που παραπέμεπει σε λαθρομετανάστη.

Κυρία Σάσα ξανάρκισε υπονοούμενα;

Σκασμός. Τράβα ρίξε κανα ξύλο στην ξυλόσομπα που κοντεύει να γίνει το τέτοι μου παγωτό κασάτο κι ας τα σχόλια. Μη! Όχι νερό καλέ! Ξύλα είπα! Φτου. Έσβησε. Δεν τη γλιτώνω τη βρογχοπνευμονία απόψε...

Θες να έρθω εκεί να σε ζεστάνω;

Αχ ναι...

Δε μου λες, μικρόφωνο έχετε εκεί;

Ναι, ένα που έχει ξωμείνει απ' την εποχή της ΥΕΝΕΔ...

Μετά από 40 χρόνια θα βρει τη χρησιμότητά του!

Θεέ μου!

Τι ώρα τελειώνεις την εκπομπή;

Στις 4...

Ωραία. Θα 'ρθω εκεί να κάνουμε το σταθμό σου γαμώ το μαγαζάκι!

Αχ ναι!

Βάζω το Βαθύ Λαρύγγι στο dvd, φτιάχνομαι και σου έρχομαι!

Σε περιμένω...

Φιλάκια...

Φιλάκια και σ' εσένα...

(κλείσιμο γραμμής)

Τσούζει, Σούζη;;;

Αρσέν αρνείται απαντήσει και σου περνάει ντέφτερο γκραμμή.

Γεια σας.

ΚΑΡΑΧΥΣΑΡΙΔΟΥ!

Αμάν... Γνωστή φωνή ακούω και δε μ' αρέσει...

Μόνο να έρθω εκεί, Καραχυσαρίδου, θα φάνε αποβολή μέχρι και τα δισέγγονά σου!

Λύκο εσύ;

ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ θα με λες και θα μου μιλάς στον πληθυντικό, απόβρασμα!!! (Νίκος Παπαναστασίου aka Λύκος: ο πάλαι ποτέ λυκειάρχης της Σάσας)

Τι μας λες ρε;;; Έχω αποφοιτήσει από τον καιρό του Νώε κι όπως θέλω θα σου μιλάω!

Αποφοίτησες κι είδαμε πού κατέληξες, πορνίδιο!

Είδαμε κι εσένα ρε, πού μας το παιζες ηθικός ρε κωλόγερε και σε σουτάρανε γιατί στρίμωξες τη γυμνάστρια!

Σκασμός! Αναρχική! Πορνοδιαστροφικό γύναιο που μολύνεις τα ερτζιανά με το πορνοπρόγραμμά σου!

Σε μεταμεσονύκτια ζώνη χαμηλής ακροαματικότηηας είμαι ρε, ότι γουστάρω θα λέω! Δημοκρατία έχουμε!

Δυστυχώς...

Α... Είναι και φιλελεύτερο το κύριο Λύκο!

Πες στον Αλβανό βοηθό σου να προσέχει πώς μου μιλάει!

Ε! Αρσέν Αρμένη! Όκι Αλμπανό! Άντε μη κεστούμε!

Ψψτ, μπάρμπα. Απ' την Αρμενία είναι ο Αρσέν.

Βρε δεν πα να είναι κι από τη Βενεζουέλα; Ποσώς μ' ενδιαφέρει! Θα σας συγυρίσω και τους δυο σας!

Τι θα μας κάνεις ρε; Θα μας κλάσεις μια μάντρα αρχίδια;

Τς, τς, τς. Επίπεδο. Φταίω εγώ που δεν άκουγα τον υφιστάμενό μου το γυμνασιάρχη σου που μου έλεγε τι βδελυρό υποκείμενο ήσουν... Πρεζάκι!

Να μου κάνεις τη χάρη. Και η Κατερίνα Γώγου πρεζού ήτανε.

Ωραία πρότυπα! Θα βάλω βρε τον επιστάτη να σε κρεμάσει από τη σημαία στο προαύλιο και να σ' αφήσει εκεί να σαπίσεις προς παραδειγματισμόν!

Τόλμα ρε! Κι εγώ σαν τον Ζακ Ντε Μολαί θα σου ρίξω κατάρα να πας αλειτούργητος! Κάτι καθίκια σαν κι εσένα ξεκληρίσανε τους Ναΐτες!

Α είσαι και αιρετική!

Γούστο μου και καπέλο μου!

Έπρεπε όσο σε είχα μαθήτρια να βάλω να σε κλειδώσουνε στο υπόγειο με ψωμί και νερό, να σε φάνε τα ποντίκια!

Ιδού ακροατές μου! Ιδού ο Χριστιανός! Ιδού ο Φιλάνθρωπος! Γαμιολόπουστα! Ε γαμιολόπουστα!

Καλέ κύριο Παπαλύκο

(γέλια)

(γρύλισμα Λύκου)

Εμένα τι τα μου κάνετε;


ΘΑ ΦΩΝΑΞΩ ΤΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΝΑ ΣΕ ΑΠΕΛΑΣΕΙ!

ΑΧΟΥΥΥ, συμφορά μουυυυ!!!

3 σχόλια:

  1. wow! o lykos k o vrasidas... "stazei to hxeio tesosteronh" ta espaseeeess!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. pwpwpwpw!!!!!ola ta lefta gia allh mia fora!=D pethana sthn ataka tou vrasida afou rwtaei th foraei h Sasa "o Arsen ti foraei?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. telika ti egine?o brasidas perase apto magazaki soy sasa?????? aston allon ton blaka ton lykeiarxh mh sygxyzesai...pes mas pes mas an eixes kamia ...peripeteia...ksereis ti eidoys....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κράξτε μας!