Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Η συνέντευξη της Σάσας στη Βάσω Λόλη



Αγαπημένοι μας, λατρεμένοι μας ακροατές, και πάλι καλησπέρα σας! Βρίσκεστε όπως πάντα συντονισμένοι στον Radio L- το σταθμό στον οποίο τα ακούτε ΟΛΑ!- και ακούτε την εκπομπή "Ακριτομυθίαι"! Για όσους μόλις άνοιξαν το ραδιόφωνό τους, εμείς εδώ στο στούντιο, για άλλο ένα μεσημέρι σχολιάζουμε, κρίνουμε και αποδοκιμάζουμε όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας με το μοναδικό, κομψό στυλ μας, γιατί εμείς ΔΕΝ κουτσομπολεύουμε! Εμείς κάνουμε ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ.
Μετά τις αστρολογικές προβλέψεις του Νώντα, περνάμε στο τρίτο και τελευταίο μέρος της εκπομπής μας. Σήμερα, έχουμε τη μεγάλη τιμή να φιλοξενούμε στο στούντιο μια μεγάλη προσωπικότητα, μια εκλεκτή συνάδελφο, τη γυναίκα που άλλαξε μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα το ραδιοφωνικό γίγνεσθαι: τη μοναδική Σάσα Καραχυσαρίδου.
Σάσα, καλησπέρα.

Γεια χαρά νταν...

Σάσα μου είσαι λίγο κομμένη... Τι έχεις;

Τι να έχω ρε μαντάμ; Τραβιέται ο Μπομπ Ντύλαν -η άκρη μου- με την εφορία κι έχει βάλει στο πόδι του το βοηθό και μ' έχει ξεσκίσει ο ηλίθιος στο αλεύρι και στο αλβανό! Τι να κάνω η γυναίκα;

Ε;;;

Άστο, Βασούλα, άστο...

Φίλη μου Σάσα, αρχικά θα ήθελα να σε συγχαρώ για τη μεγάλη σου επιτυχία στα ερτζιανά. Όλος ο κόσμος μιλάει για σένα!

Ε αλίμονο... Ροβύθια βράζουμε;

Πες μου, πώς καταφέρνεις και βγάζεις τόση ενέργεια πίσω από το μικρόφωνο, και να κάνεις τέτοια νούμερα και μάλιστα σε ζώνη τόσο χαμηλής ακροαματικότητας;

Δεν ξέρω Βάσω μου! Μου βγαίνει έτσι από μόνο του! Σαν να έχω αλκοολικές μπαταρίες ένα πράμα!

Εμ, αλκαλικές θες να πεις.

Όχι, αλκοολικές.

Εμ... Ναι... Αλήθεια, τι έχεις να πεις σε όσους σε κατηγορούν για το alternative lifestyle που ακολουθείς;

Για σπάστα και ξαναρίχτα...

Ε ξέρεις μωρέ, που σε κατηγορούν για καταχρήσεις και τέτοια...

Να πάνε στο διάολο. Στο φινάλε, ΟΚ, λίγο μπεκροκανάτα είμαι, αλλά Ορέστη Μακρή δε με λες. Εγώ φταίω στο φινάλε που είμαι θεριακλού η γυναίκα; Αλλά ξέρω γιατί τα λένε αυτά. Έχουνε λυσσάξει που κάνω νούμερα!

Μ' αρέσει που είσαι τόσο δυναμική και δε δίνεις σημασία στίς κακεντρέχειες!

Ξέρεις πόσα χρόνια είμαι εγώ στο κουρμπέτι, Βασούλα;

Για πες μας για την εκπομπή που έχει καθηλώσει τόσους ακροατές στους δέκτες τους.

Το λοιπόν, Βάσω, εμένανε η εκπομπή μου είναι τσίλικια, τσίφτικια, μόρτικια και πάσης Ελλάδος άμα λάχει να 'ουμ', κι όλες οι κουφάλες έχουνε φάει τα λυσσακά τους. Η εκπομπή "Τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια" πάνω απ' όλα είναι underground, γι' αυτό και όσα νούμερα και να κάνουμε θα παραμείνουμε πιστοί στο trash και στην υποκουλτούρα που χαρακτήρισε τα πρώτα μας βήματα και δεν πρόκειται να γίνουμε εμπορικοί με καμία Παναγία.

Σάσα μου, μήπως να άφηνες κάτω το ουίσκι τώρα που είμαστε στον αέρα;

Αυτό δεν είναι ουίσκι. Είναι αγιασμός. Δεν έχεις ακούσει που λένε "ένα μπουκάλι Τζώνη τη μοναξιά σκοτώνει";

Τώρα που είπες μοναξιά, το θέμα αυτό αποτελεί κεντρικό άξονα στις πομπές -ε συγνώμη, στις εκπομπές σου ήθελα να πω.

Άντε μπράβο, πέρνα στο ψητό γιατί τόση ώρα που πας να το παίξεις Μπήλιω Τσουκαλά δε σου βγαίνει.

Σάσα, με θίγεις.

Με το μπαρδόν, Βάσω μου.

Για πες μας, είναι αλήθεια αυτά που λέγονται ότι έχεις φλερτ με τον Αρσέν;

Τι έχω;

Φλερτ!

Με ποιον;;

Με τον Αρσέν!

Τι λες χριστιανή μου! Εγώ με τον Αρσέν ούτε γρίπη δε θέλω να έχω! Άκου φλερτ! Ποιος διαδίδει τέτοιες μαλακίες να πάω να του ξηγήσω τ' όνειρο;;;

Έλα τώρα βρε Σάσα... Κακοήθεις και ανυπόστατες φήμες... Μην κάθεσαι να δίνεις σημασία...

Συχτίρ...

Τέλος πάντων. Έχεις σχέση;

Κοπέλα μου, άμα είχα γκόμενο, δε θα προσπαθούσα να τον βρω μέσα απ' αυτόν εδώ τον κωλόσταθμο, να ξενυχτάω τα βράδια σα μαλάκας! Θα ήμουνα σπίτι μου και θα έκανα τα όργια του Καλιγούλα!

Σωστό κι αυτό.

Φέρε τον έλεγχο να σου βάλω άριστα.

Ποια είναι τα σχέδιά σου για το μέλλον;

Εκτός από το να βρω γκόμενο;

Ναι.

Να βάψω τα μαλλιά μου κόκκινα ή κορακί.

Εννοούσα σε ότι αφορά την εκπομπή...

Μμ, ναι. Δε σου κρύβω ότι θέλω να κάνω την εκπομπή ακόμη πιο χαμερπή. Σκεφτόμουν να κάνουμε ανταποκρίσεις από τις πιάτσες της Συγγρού και να παίρνουμε συνεντεύξεις από τις τραβεστί -τώρα που έχουμε και την οικονομική κρίση καλό θα ήταν να κάνουμε οικονομικά ρεπορτάζ και να ενημερώσουμε το ευρύ κοινό για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στη δουλειά οι τραβεστές και οι τρανσέξουαλ- ή ακόμη να φιλοξενούμε στο στούντιο παιδιά που θέλουν να βγουν στο τραγούδι, στη σκηνή, στο κλαρί, και να μας δείχνουν τα ταλέντα τους.

Αχάαα...Μόλις μας ήρθε μηνυματάκι από έναν ακροατή μας. Σε ρωτάει από πού βγαίνει το Σάσα.

Από το Σάσενκα. Ρώσικο είναι.

Ρώσικο;;;

Ναι, ο νονός μου ο Μάκης καλή του ώρα είναι κομμουνιστής. Η αρχική του σκέψη ήταν να με βγάλει Λαοκρατία, αλλά επειδή φοβήθηκε μην πουν ότι αντιγράφει το Βελουχιώτη, το άλλαξε και με είπε Σάσενκα (Αλεξάνδρα). Άμα ήμουν αγόρι θα με έβγαζε Βλαδίμηρο.

Από πού;

Από κει που κλάνει η αλεπού. Από το Λένιν βέβαια!

Αααα... Κόκκινος κόκκινος ο νονός!

Ναι ο καλός μου.

Εσύ τι πολιτικά φρονήματα έχεις;

Αναρχοαυτόνομη, φιλικά προσκείμενη στους αντιεξουσιαστές. Α, ναι και κάπου εδώ θέλω να απευθύνω κι ένα κοινωνικό μήνυμα προς τους ακροατές, ένεκα της απαγόρευσης του καπνίσματος που έρχεται λίαν συντόμως: ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΗ! ΕΙΝΑΙ ΣΕΞΙ! Μην τους ακούτε ρε, από το κάπνισμα δεν πέθανε κανένας! (επίμονος τσιγαρόβηχας -ροχάλα) Συγνώμη για τη χλέπα στο τασάκι Βάσω μου, αλλά κάνω κάτι άφιλτρα τώρε τελευταία και μ' έχουνε ρημάξει...

Πράγματι, το κάπνισμα αποτελεί στοιχείο του απαράμιλλου στυλ σου. Δε σου κρύβω ότι έχω παρατηρήσει πολλές γυναίκες στο δρόμο να προσπαθούν να το μιμηθούν. Τι έχεις να πεις γι' αυτό;

Αν με αντιγράφουν λέει; Αν με αντιγράφουν; Της πουτάνας το κάγκελο γίνεται κοπελιά! Εδώ σου λέει, Η ΜΠΕΓΙΟΝΣΕ, κυκλοφόρησε δίσκο με τίτλο "I Am Sasha Fierce"! Για να μην πω που έχει αντιγράψει το μακιγιάζ μου!

Συγνώμη, λες ότι σε αντιγράφει η Μπεγιονσέ;

Βεβαίως! Διότι και Sasha και fierce μόνο μία είναι: η Σάσα η Καραχυσαρίδου, που τη λένε έτσι από τότε που η Μπεγιονσέ ήταν ακόμη άγνωστη! Κι όσο για το μακιγιάζ, εγώ έτσι βάφομαι απ' τα 15 μου, όχι που μου 'ρχεται τώρα η κότα και μου το παίζει εναλλακτικό βάψιμο!

Μήπως υπερβάλεις;

Τσάκω τη φωτό να δεις.


(Στις φωτογραφίες, η αντιγραφέας...)


Πω πω... Πραγματικά απίστευτο!

Να την ακούς τη θεία...
Αλήθεια, πού ντύνεσαι;

Σπίτι μου.

Εννοούσα σε ποιον οίκο μόδας!

Από κάτι φρικομάγαζα στα Εξάρχεια. Βέβαια, το κολάρο που φοράω τώρα -έχει και κρίκο και κάνει γκλιν γκλιν, το βλέπεις;- το πήρα από το sex shop του Γιούρι στο Μπραχάμι. Είναι το καλό μου, τις καθημερινές βάζω το κολάρο του σκύλου μου άμα έχω προλάβει να το πλύνω. Μισό μισό το έχουμε, τις μονές μέρες αυτός, τις ζυγές εγώ. Το δαντελωτό πουκάμισο είναι της μάνας μου και ο κορσές δικός μου. Βέβαια, πάλι μου την είπε ο αυτοκτονημένος ο Αρσέν για το δερμάτινο κολάν, ότι λέει δε μου πάει γιατί έχω κωλάρα, αλλά δε βαριέσαι... Ποιος τον χέζει αυτόν.

Ποια η σχέση σου μαζί του;

Σχέση μίσους, καθαρά επαγγελματική. Nuff said.

Δικαιολογεί όμως η αντιπάθειά σου προς το άτομό του τη χρήση βίας; Κατά καιρούς του έχεις πετάξει μπότες, τασάκια από baccarat κρύσταλλο, μέχρι και ένα δίσκο της Πέπης Τσεσμελή.

Όχι, σε καμία περίπτωση δεν τη δικαιολογεί. Πρέπει να του κάνω περισσότερα.

Με ποιους άλλους ανθρώπους του σταθμού έχεις επαφές;

Με κανέναν. Άντε, πες λίγο με τον Ηλιόπουλο που μου κάνει lead-in, που πάω και τον ξυπνάω, αλλά κατά τα άλλα δεν. Με ποιον να επικοινωνήσω; Με τον παλαβό το Συρίγο που νομίζει ότι βλέπει εξωγήινους από την ταράτσα της πολυκατοικίας, το χριστιανοταλιμπάν τον Ψαραντώνη που με φωνάζει Λίλιθ όποτε με βλέπει και με κυνηγάει γύρω γύρω στο σταθμό με τη λαμπάδα να με κάψει για να συγχωρεθώ, ή με την ύαινα τον Αντωνιώνη που έχει βαλθεί να γίνει διευθυντής προγράμματος και μας σκάβει ολονών το λάκκο;

Σε βρίσκω λίγο σκληρή.

Καθόλου.

Άκουσα φήμες ότι θα πας ως απεσταλμένη του σταθμού στο Παρίσι, στο παγκόσμιο συνέδριο ραδιοφώνου. Ισχύει;

Ναι. Φεύγω τον άλλο μήνα.

Καλό σου ταξίδι και εκπροσώπησέ μας γερά!

Θα βάλω τα δυνατά μου.

Κάπου εδώ αγαπητοί μας ακροατές, η εκπομπή μας έφτασε στο τέλος της. Ευχαριστούμε και πάλι τη ΘΕΑ Σάσα Καραχυσαρίδου που μας τίμησε με την παρουσία της και δίνουμε ραντεβού για αύριο την ίδια ώρα! Πολλά πολλά φιλιά!

Μπας και σου βρίσκεται καθόλου μαύρο; Άφησα την ταμπακιέρα μου στο σπίτι...



3 σχόλια:

  1. h sasa epistrefei akoma pio 9eotrelh!! 9eiko!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. h Beyonce apistefth!kai h ataka me tis sinedeykseis twn transexual sth siggrou den perigrafetai!kathe fora kai kalutero!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. bre bre ayth h sasa... pote thn briskeis ratsistria kai pote oxi...kopela moy apofasise...kai kanonise na breis antra giati den se blepw kai toso kala!!!estw kai me ton arsen...ksereis ti lene...opoios agapaei...paideyei!!!filia elpizw syntoma na ksanagrapseis na mas peis kai alla gia sena....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κράξτε μας!